زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)
زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)

وبلاگ نفس تازه ای کشید !

سلام دوستای عزیزم امیدوارم حالتون خوبه خوب باشه.

گفتم یه حالی به وبلاگ بدم و قالبشو حسابی عوض کنم .  و همچنین  یه سری بخش های جدید به وبلاگ اضافه کردم . 

صفحه ی معرفی کتاب (کتاب هایی که خوندین و دوست داشتین رو معرفی کنین)

صفحه ی معرفی فیلم و سریال (فیلم ، سریال و انمیشین هایی که دوست داشتین رو میتونین معرفی کنین)

و صفحه ی آرزو ها (آرزو کنید !)

از این به بعد سعی میکنم تو وقت آزادم بیشتر پست بزارم براتون و همینطور خیلی خوشحال میشم ببینم که چه کتاب ها و فیلم و سریالایی معرفی میکنین ! میتونین آرزوهاتونم تو صفحه ی آرزوها ثبت کنین لزومی هم نداره اسمتونو بنویسین :)

حقیقتا چند روزیه حالم خیلی خوبه ! با وجود اینکه یک مقدار فکرم درگیر مسائلی هست اما با اینحال خداروشکر خوبم یه مقدار تنظیم خوابم بهم ریخته! همین الانم ساعت 3 صبح هستش که دارم این پستو تایپ میکنم و باید این عادت شب زنده داریمو بزارم کنار واقعا چند وقته سر درد گرفته از این بابت

امشبم کلاس زبان داشتم و برای فردا هم میخوام بشینم دوباره یکم زبان بخونم :) ، معمولا روزای پنجشنبه و جمعه رو تا حد امکان سعی میکنم با چندتا کتاب خوب و موزیکام سر کنم ، و بیرون برم با دوستام و شب رو با فیلم و سریال به همراه کاپوچینو یا نسکافه تموم کنم

خب دیگه من فعلا برم بخوابم تا فردا بیام و واستون پست بزارم شبتون بخیر

نظرات 7 + ارسال نظر
toosca چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت 16:57

سوال کلیدی:منظورتون اینه که الان دارین عمران هنرستانو میخونید؟

نه توسکا‌ جان

مصطفی شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 15:43 http://o-life.blogfa.com

تبریک به خاطر تغییرات جدید :)

هرچند من خودم کلا قالب های ریسپانسیو رو دوس ندارم ولی مهم اینه که خود شما حس بهتری داشته باشی و دوس داشته باشی :)
بیشتر سلیقه ایه.

ممنونم مصطفی جان :)

به این خاطر ریسپانسیو انتخاب کردم که کسایی هم که با گوشی میان مشکل نداشته باشن .
بهرحال ببخشید مصطفی جان ! ایشالا دفعات بعد قالب بهتری رو انتخاب میکنم

مصطفی شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 15:40 http://o-life.blogfa.com

تبریک میگم به خاطر این تغییرات قشنگ :)
هرچند خود من کلا قالب های ریسپانسیو رو دوس ندارم. ولی خب مهم اینه که شما خودت دوس داشته باشی و حست بهش بهتر باشه :) سلیقه ایه.
بازم تبریک :)

حنانه جمعه 5 بهمن 1397 ساعت 00:30 http://dreamergirl.blogfa.com

خوابت رو تنظیم کن اصلا خوب نیس اینطوری
الان بعد چن ماه اولین باره ک تا ۱۲ و نیم بیدارم

واقعا نیاز دارم که خوابمو تنظیم کنم! قبلا زود میخوابیدم الان یکی دو هفته هستش خیلی دیر میخوابم ! ساعت 4-5 صبح به طرز عجیبی بیخوابی زده به سرم تا حالا سابقه نداشت .

toosca پنج‌شنبه 4 بهمن 1397 ساعت 14:57

سلام بنظر من که قالب جدیدت خیلی باسلیقه تر از قبیله.
مرسی بابت کامنت.

ممنونم توسکا جان
خواهش میکنم

ŇãşíМ پنج‌شنبه 4 بهمن 1397 ساعت 12:32 http://nasimeshqjonun.blogfa.com

قالب نو مبارک :))

چ جالب بود بخش هایی که گذاشتید :)

حال خوبتون مستدام

دلیل بی خوابی هاتون همون نسکافه ست -____- شبتونو با دمنوش های آرامبخش به پایان برسونید!!

موفقیات :)

مرسیییی
من واقعا عاشق نسکافه م نسیم جان ! معتادم بهشون یجورایی ولی حتما باید دمنوش رو امتحان کنم چون واقعا ساعت خوابم بهم ریخته.
موفقییات

حنانه پنج‌شنبه 4 بهمن 1397 ساعت 11:50 http://dreamergirl.blogfa.com

لینک شدید

شما هم لینک شدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد