زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)
زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)

دانلود آهنگ You and I از Michael Buble


دوستان از تاخیر توی گذاشتن پست ها معذرت میخوام . چون ماه رمضان هست و من اکثر اوقات خوابم و همچنین باشگاه و کلاس هم دارم واسه همین نمیرسم که زیاد به وبلاگ رسیدگی کنم  اما برای جبرانش این آهنگ فوق العاده رو آپلود کردم . خیلی قشنگه پیشنهاد میکنم که حتما دانلود کنین .
| برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ( به همراه متن ) | دانلود با کیفیت 320kbps

Here we are on earth together
It's you and I
God has made us fall in love, it's true
I've really found someone like you

Will it say
The love you feel for me
Will it say
That you will be by my side
To see me through
Until my life is through

Well in my mind
We can conquer the world
In love, you and I
You and I
You and I

I am glad
At least in my life
I found someone that may not be here forever
To see me through
But I found my strength in you

Cause in my mind
You will stay here always
In love, you and I
You and I
You and I
You and I

In my mind
We can conquer the world
In love, you and I
You and I
You and I 

نظرات 2 + ارسال نظر
saye دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 13:46 http://naghmehozoor.blogfa.com

لینک شدین..

شما هم لینک شدید

هانیه دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 10:27 http://hh-hh.blogfa.com

دوسیم دیدی چی شد؟
کارنامه هارو دادن...معدل نوبت اولم 19/50
نوبت دوم19/71
معدل کل19/64
همشم تقصیر ریاضیه که 16 شدم:|
کارنامه تورو دادن؟چن شدی؟

معدلت خیلی خوب شده.
کارنامه من خوشبختانه اماده نشده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد