زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)
زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)

جمعه : خصیل دشت

سلام دوستای خوبم امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه.

دیروز صبح با جمعی از دوستان رفتیم خصیل دشت کوه نوردی ، واقعا جای فوق العاده زیبایی بود ! برف هم نشسته بود و زیباییش دوچندان شده بود .  چندتا عکس گرفتم و براتون آپلود کردم :

[ عکس اول : کلیک کنید ]

[ عکس دوم : کلیک کنید ]

[ عکس سوم : کلیک کنید ]

دوستان واقعا حس فوق العاده ای بود که آدم توی چنین جای زیبایی باشه کاش میتونستم هیجانمو بهتر واستون توصیف کنم ! فقط میتونم بگم سرشار از حس خوب بودم اون لحظه بالای کوه! واقعا گاهی نیاز میشه که آدم بره کوه یا بزنه به دل طبیعت ، که به زیباییه جهانی که توش زندگی میکنه پی ببره ، ببینه که چقدررر دنیایی تو که توش زندگی میکنیم زیباست ، به عظمت خلقت پی ببره ! میدونین چیه؟ آدم وقتی در مقابل زیبایی ها قرار میگیره سرتاسر وجودشو همون زیبایی فرا میگیره چون این انرژی رو از طبیعت دریافت میکنه! انگار همه چی باهات صحبت میکنه. احساس قدرت میکنی ! حداقل من که اون بالا بودم ، با خودم میگفتم من به تمام چیزایی که میخوام میرسم!  یهو یه حس خود باوری و اعتماد بنفس عجیبی سرتاسر وجودم حس میکردم . به لطف انرژی ای که طبیعت داشت !

یه سگ خیلی خوشگلیم اونجا بودش! که موقع برگشت حسابی بهش رسیدیم و غذا دادیم بهش دلم نیومد عکسشو بهتون نشون ندم.

وقتیم برگشتم خونه خیلی خسته بودم و خوابیدم تاااا امروز صبح برای همین نشد این پستو دیروز بزارم یکمی هم مچ پای راستم درد میکنه بی دقتی کردم . احتمالا امروز دیگه جایی نمیرم ، البته شاید غروب با یکی از دوستای قدیمیم قرار بزارم  اگر مچ پا یاری کنه.

بهرحال اینم از دیروزم :)

نظرات 7 + ارسال نظر
مصطفی سه‌شنبه 16 بهمن 1397 ساعت 01:40 http://o-life.blogfa.com

چه پست خوبی :) ایول.
منم کوهنوردی دوس دارم. ولی فقط دوس دارم :)))
پیاده روی و دویدن رو ترجیح میدم.
کوه ولی خداوکیلی پایه باشن بچه ها و لوازم وسایل جور باشه نه نمیگم. تنهایی اما خیلی سختمه. تاحالا تنها کوه نرفتم.

کوهنوردی سخته ولی اون نتیجه ای که اخرش در انتظارته خیلی هیجان انگیزه ! میدونی چی میگم ؟ یعنی اون لحظه که میرسی بالا و از اون بالا محیط اطرافتو نگاه میکنی یه حس خیلی عجیب و خوبی بهت دست میده!

پیاده روی و دویدن هم خیلی حال میده !
ولی خب حقیقتا منم تنها باشم پایه نیستم اینارو !

فقط بدنسازی رو تنها حاضرم برم

ŇãşíМ دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت 15:49 http://nasimeshqjonun.blogfa.com

عکس ها عالی بودن.. ممنون بابت اشتراکشون :)

پس شماهم کوهنوردی میکنید :) چ خوب!

همیشه تندرست و با نشاط باشید الهی :)

ممنونم نسیم جان حقیقتا نشد خوب عکس بگیرم! چون دستکش دستم بود و واسه اینکه عکس بگیرم باید دستکشمو در میاوردم. و وقتیم اینکارو میکردم دستم منجمد میشد کاملا
خلاصه به هر سختی ای بود گوشی رو از تو جیبم در اوردم و عکس گرفتم.

معمولا هر ازگاهی با دوستان جمع میشیم و برنامه میزاریم که طبیعت گردی کنیم . و خب واقعا خیلی خوبه خیلی در روحیه آدم تاثیر گذاره

خیلی ممنونم نسیم خانوم شما هم همینطور

حنانه یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 21:18 http://dreamergirl.blogfa.com

وااااااااای مطمئن باش کل انرژی و حس خوبت ب من منتقل شد! خیلی وقته دلم میخاد ی کوهنوردی برم ولی نمیشه. عکس سومی خیلی محشره مخصوصا با اون آفتاب قشنگ و آسمون زرد و نارانجی.

خیلی خوشحالم تونستم این حسی ک داشتمو منتقل کنممم حتما برو واقعا خیلییی خیلیی خوبه.
خودمم اون عکسو از بقیه بیشتر دوس دارم

toosca یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 16:54 http://ladan13600.blogfa.com

وقتی توی اون خونه زندگی میکردم یه راه خلوت داشت که دوطرف جادش درخت بود.
من هرروز کارم همین بود که راه خودمو طولانی تر کنم که از اون مسیر رد بشم که بتونم سرمو بالا بگیرم و به آسمون نگاه کنم.
منم خیلی طبیعتو دوست دارم ولی همچنان کوه از دور بهتره.

چقدر خوب
اره البته کوهنوردی یه مقدار سخت و خطرناک هم هست

toosca یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 13:30

یه بار مارفتیم بی بی شهربانو که فهمیدم من تنها چیزی که نمیتونم تحمل کنم ارتفاعه تا همین چند سال پیش هم بخاطر من خونه آپارتمانی نمیرفتیم از دو طبقه به بالا اصلا نمیشه تحمل کرد.
ولی واقعا خیلی کوه از دور خوبه

من از ارتفاع نمیترسم ، ولی از اینکه مستقیما سرمو بیارم بالا و به آسمون نگاه کنم میترسم واقعا احساس میکنم زیر پام خالی میشه ! اما خب من کلا ماجراجویی و کوه و دشت و جنگل خیلی دوست دارم

مهتاب شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 21:56 http://mahtabmehralipoor830.blogfa.com

سلام وب قشنگی داری عزیزم.....خوشحال میشم به وب منم سر بزنی منتظر نظراتت هستم
اگه باتبادل لینک موافق بودی خبرم کن تو وبم نظر بذار(لبخند)

حتما

محدثه شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 21:19

هیچ روز خوبی در راه نیست
روز خوب که در نمیزنه بیاد داخل !
روز خوب که سر برج نیست خود بخود البته گاهی با ناز و کرشمه بیاد !
قبض آب و برق و ... نیست که وقت و بی وقت وقتی خسته از سرکار برمیگردی از شکاف در آویزون باشه !
روز خوب را باید ساخت
باید نوازشش کرد
باید آراست و پیراست
باید به گیسوهاش گل های وحشی صحرایی زد
باید عطر دلخواهش رو خرید
گل دلخواهش رو روی میز گذاشت
شعر دلخواهش رو سرود
باید نازش را کشید
برویش خندید
روز خوب را باید خلق کرد
و بعد در آغوش آرام یک روز خوب لذت دنیا را چشید

مرسی از متن خوبت محدثه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد