زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)
زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)

دانلود دکلمه زیبا به نام جدی

دانلود پادکست فوق العاده زیبا از دانیال اسماعیلیان و میثم بهاران به اسم جدی 
| قسمت 14 و 15 اضافه شدند |

| پیشنهاد میکنم که حتما این پادکست زیبا رو دانلود کنید |
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
منتظر نظرات خوبتون هستم.

نظرات 19 + ارسال نظر
بامیک دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت 15:47 https://bamyk.com

قشنگ بود

مرسی از کامنت قشنگتون

Mh_sh_2003 دوشنبه 27 مرداد 1399 ساعت 23:39

سلام دمتون گرم با دکلمه های خیلی حال کردم و بقیشم دان کردم با هر کدوم ک خیلی حال کنم تکستشم مینیوسم کلیپ میکنم با اسم گوینده میزارمش تو پیجم ی سری بزنید ب پیجم @mh_sh_2003 روبیگا و اینستا

Ryhan دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 23:13

چه جوری دانلود کنم

سلام ، بر روی لینک های دانلود کلیک کنید .
در صفحه ی جدید بر روی دکمه ی دریافت لینک دانلود کلیک کنید .
سپس روی "دانلود فایل" کلیک کنید و منتظر باشید که دانلود فایل تموم شه .

mohammad شنبه 12 آبان 1397 ساعت 23:46 http://www.man-zendegi.blogfa.com

اره اگر بخوایم منفی بافی کنیم این مملکت چیزای منفی خیلی زیاد داره و در واقع خودمونو داغون میکنیم
شاید یکی از دلایل وبلاگ نویسیم این باشه که با افراد مثبت اندیش و خوبی چون شما اشنا شم و چهار کلمه حرف خوب و حس خوب داشته باشیم باهم . . .
وگرنه این زندگی همش پر از فشار و خستگیه و بس!

شما لطف داری محمد جان
زندگی قطعا سختی ها و فراز و نشیب های خاص خودشو داره خصوصا برای ما که ایران زندگی میکنیم. اما *کاملا* به خودمون بستگی داره که چطور بخوایم زندگی کنیم. من همین الان این گزینه پیش روم هست که مثل خیلی های دیگه از جوونای کشور بشینم یه گوشه ماتم بگیرم از صبح تا شب و از زندگی ناله کنم ولی این خودم هستم که تصمیم گرفتم اینطوری مثبت زندگی کنم و ازش لذت ببرم و هرچقدمم سخت باشه من راه خودمو میرم

mohammad شنبه 12 آبان 1397 ساعت 21:24 http://www.man-zendegi.blogfa.com

قسمت 8 هم رومانتیک بود که
بهتر بود بجای پادکست جدی اسمشو میذاشتن عاشقانه،عشقولانه،یا هرچی تو این مایه ها!

بنظرم قسمت 8ش از همه ی قسمتاش بهتره.

mohammad شنبه 12 آبان 1397 ساعت 21:00 http://www.man-zendegi.blogfa.com

قسمت 7 هم واس عاشقاس
همینجوری میشه یهو کات میکنن دیگه!

mohammad شنبه 12 آبان 1397 ساعت 20:41 http://www.man-zendegi.blogfa.com

قسمت 6 هم به گروه خونی من نمیخورد ؛
رومانتیک بود خیلی !
تو فکرم اگر ادم واسه یه دختر اینجور احساسشو بگه اون دختر ایا دیوونش میشه یا دخترای این دوره زمونه دیگه واسشون این صحبت ها هم تکراریه!

بستگی به دخترش داره!

mohammad شنبه 12 آبان 1397 ساعت 20:39 http://www.man-zendegi.blogfa.com

الان متوجه شدم دکلمه از کسی دیگست
قسمت 5 هم خمیازه های توپی میکشید خدایی
:))
خیلی با حسه !

ببخشید اشتباه از من بود ، من اسماشونو فقط توی قسمت برچسب ها عنوان کردم ، اصلاح میکنم حتما

mohammad شنبه 12 آبان 1397 ساعت 20:29 http://www.man-zendegi.blogfa.com

قسمت های دوم و سوم حذف شده
درباره قسمت چهارم میتونم بگم واقعا تربیت درست و اصولی میتونه سرنوشت انسانها را رقم بزنه
ولی با شرایط فعلی مملکت ما و البته فرهنگ نادرستی که در باب ازدواج بین خانواده ها رواج داره و چشم و همچشمی هایی که در این زمینه چون کوه آتشفشانی فوران کرده !!!متاسفانه سن ازدواج روز به روز بالاتر و بالاتر میره!
یک جوان 20 تا 30 ساله نمیتونه به سادگی ازدواج بکنه دیگه!
بنابراین نسل آینده ای هم به تبعش شکل نخواهد گرفت که مردم بخوان اونارو (فرزندانشونو) تربیت کنند!
ای کاش شرایط کمی تغییر مثبت کنه و جوانها راحت تر بتونن ازدواج کنند(ببخشید طولانی شد، فکر کنم از موضوع مورد بحث به کل دور شدیم)
در هر صورت برای اونایی که شهامت داشتند و در این شرایط سخت ازدواج کردند و بچه ای دارند آرزومند سربلند زندگی کردن هستم!

مرسی که اطلاع دادی ، لینکارو جایگزین کردم .
محمد جان قطعا ما اگر بخوایم راجب چیز های منفی زندگی توی این کشور حرف بزنیم( مثل همین بالا رفتن سن ازدواج که خیلی ها حتی بعد از 30 سالگی هم نتونستن ازدواج کنن! ) ساعت هااا حرف واسه گفتن خواهیم داشت . با این حال نمیگم همه چیز غیر ممکنه ، فقط همه چیز خیلی سخت تر شده و منم عقیده دارم باید تا حد امکان ذهنیت مثبت رو بین مردم رواج داد بلکه مردم بتونن به خودشون بیان و اینقدر تو افسردگی و مشکلات زندگیشون غرق نشن که نتونن کاری کنن!

mohammad شنبه 12 آبان 1397 ساعت 20:12 http://www.man-zendegi.blogfa.com

سلام علیرضا عزیز
خوب هستی ان شا الله
قسمت اول پادکست را گوش دادم
صدای زیبا و آرامشبخشی داری حس خوبی ازش گرفتم
منم موافقم با صحبتت ؛
آب زندگی بخش و انرژی بخشه ؛ آدم هروقت دوش میگیره گویی دوباره متولد شده!
بقیه پادکست ها هم میخوام گوش بدم و جداگانه نظر بدم (گرچه نیاز به نظر دادن نیست ، چون کلیه مطالب این وبلاگ خوبن و به آدم انرژی میدن)

محمد جان بنده آرزو میکردم کاش صدایی مثل ایشون داشتم!

parastou دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 10:28

awliiiiii bod

امیر سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 19:56

خودش میدونع چطوری ادمو حیرت انگیز میکنع. وقتی باکلماتش بی اختیار بازی میکنع و هرچی ک تو ذهنش میجوشه رو ب زبون میاره حسای درونیشو بیان میکنع و میدونع میدونع ک حسشو دیگران درک میکنن و باهاش خاطره دارن. اخه چطور میشع انقدر باهوش باشع. واقعا لذت بردم. چرا ما ادما همیشع فکر میکنیم ک فقط خودمون همین طرز فکرو داریم و وقتی یکی با طرز فکر خودمون پیدا میکنیم عاشق این رفتار مشابهش میشیم و دوست داریم بیشتر بشناسیم تا بیشتر وجه تشابه هارو بدست بیاریم. در صورتی ک از خودمون دور میشیم وقتی همه ی اون چیزایی ک از یکی دیگه میخوایم درون خودمون وجود داره. اخه لین چ لذتی داره ک خودمونو درگیر فکر دیگران میکنیم تا بفهمیم چی تو کلشونع. من واقعا میخوام با شخصیتش بیشتر اشنا بشم. احساس میکنم ک انرژی ک انقال میده ی انرژی عادی نیست و از جای دیگع سرچشمه میگیره

neda پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 15:59

سلااام خیلی‌ خوب بود ولی دنبال تکست این دکلمم کجامیتونم‌پیداش کنم؟

خوشحالم که خوشت اومد
اگر میتونی صبر کن من به زودی متنشم میزارم

Sara پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 13:07

تو هم دیشب ساعت 3 گذاشتی :دی

حالا از کل گیلان من لنگرود رو نیومدم !

یه چیزی! شمام واسه این امتحانا اعتراض دارین؟؟!!

shab چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 15:47

چقد زیبا و آرامش بخشه وبلاگتون

مرسی نظرتون خیلی خوشحالم کرد.
ایشالا که زندگیتون سرشار از زیبایی ها باشه

سـآرا چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 15:36 http://donyayeman-77.blogfa.com

بابا آنلاین :|

خب حوصلم سر رفت :/ چشآمم کور شد :/ ب چه قیمتی آخه :دی

اخی!
دیگه چرا چشمات کور شد؟؟ فقط با نیم ساعت گشتن دنبال نظرات؟

سآرآ :) چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 15:09 http://donyayeman-77.blogfa.com

سلآم ..

وب قشنگی داریـن :)

#نیم سآعت دنبآل ِ قسمت نظراتتون گشتم!

مرســی
جاییه که یکم چالش بر انگیز باشه!

•|ᴍɪᴍ|• سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 13:13 http://mim-77.blogfa.com/

سلامـ

خیلی ممنون از اینکه خوندید :)


+ نظر لطفتونه :)

درود!
خواهش میکنم!

سیما سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 12:05 http://simna.blogfa.com

سلام .ممنونم از حضورتون دوست عزیز
ایام بکام

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد