زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)
زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)

این چند روز!

سلام دوستای خوبم امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه

این چند روز رو بیشتر با دوستام گذروندم و نشد که وبلاگ رو آپ کنم، حقیقتش چندتا از دوستای خیلی قدیمیم رو دیدم که خب خیلی خوب بود و کلی خوشحال شدم بنظرم ما تاجایی که میتونیم باید آدمای خوب زندگیمونو نزدیک به خودمون نگه داریم ، چون میتونن باعث پیشرفتمون بشن ! اگر جایی مشکلی بود کمکون میکنن ، هواشونو داریم ، هوامونو دارن ، و این خیلی خوبه :) اینم یادتون باشه که آدمای بد و منفی گرای اطرافتونو از زندگیتون حذف کنین ! چیزی جز گرایش منفی توی شما ایجاد نمیکنن.

و یه خبر !  خبرم اینه که برای روز چهارشنبه 17ام بهمن بلیط هواپیما گرفتم برای مشهد :) ساعت 12:30 پروااز میکنم میرم مشهد ساعت 2 میرسم و میرم هتل یکم میمونم و بعدشم مشهد گردی رو شروع میکنم تا 21ام که برگردم همتونو دعا میکنم ! مطمئن باشین

فردام نوبت دکتر پوست دارم (اولین باره میرم دکتر پوست) ،  راستش همینطوری نوبت گرفتم ! که برم ببینم کلا نظر دکتر راجب پوستم چیه چون کلا آدمیم که دوست دارم پوست خوبی داشته باشم!

و یه خبر دیگه ! چند روز پیشم پرونده ی آرنج دست چپمو که حدودا دو ساله آسیب دیده بستمش ، بالاخره تزریقمو برای تاندون انجام دادم ، توی این ناحیه التهاب تاندون داشتم. این تزریقم انجام دادم برای التهابش و دکتر گفت که از این به بعد باشگاه میری باید همیشه آرنج بند  ببندی . و خب این برام خوشحال کننده بود ! چون خسته بودم واقعا و خیلی خوبه که الان خیالم راحت شده و میتونم دوباره ورزش کنم. ولی نه فعلا ، یه سونوگرافی اول اسفند هست که باید انجام بدم ، دعا کنین که همه چی خوب باشه و نیازی به عمل نداشته باشم این آزمایشاتم همه چی خوب پیش بره بالاخره بعد از چندین ماه دوری از بدنسازی میتونم دوباره شروع کنم ! خیلی دلم میخواد دوباره برم بدنسازی..

خب دیگه :) فعلا شبتون بخیر تا بعد...

نظرات 31 + ارسال نظر
سبزاکلیلی پنج‌شنبه 23 خرداد 1398 ساعت 18:56 http://www.jaragheyeshadi.blogfa.com

سلام

چند ماهه که تشریف ندارین.

براتون آرزوی سلامتی و شادی دارم

خیلی ممنونم ازتون

حنانه پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 23:53 http://dreamergirl.blogfa.com

اومدی مشهد حسابی خوش بگذرون
شهر قشنگیه

ملی کا یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 ساعت 23:12

دیووووونه ی عکس این پستم
چه خوبههههه

محدثه چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 00:18

ﺩﻟﻢ
ﺑﻬﺎﻧﻪ ی ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ
ﺗﻮ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﯽ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﭼﯿﺴﺖ ؟!
ﺑﻬﺎﻧﻪ ...
ﻫﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﺐ ﻫﺎ ﺧﻮﺍﺏ ﺍﺯ ﭼﺸﻢ ﻣﻦ ﻣﯽ ﺩﺯﺩد
ﺑﻬﺎﻧﻪ ...
ﻫﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ
ﺭﻭﺯ ﻫﺎ
ﻣﯿﺎﻥ ﺍﻧﺒﻮﻫﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ
ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﭘﯽ ﺗﻮ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺍﻧﺪ
ﺑﻬﺎﻧﻪ ...
ﻫﻤﺎﻥ ﺻﺒﺮﯼ ﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺮ ﻟﺒﺎﻧﻢ ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯽ ﺩهد
ﺗﺎ ﮔﻼﯾﻪ ﻧﮑﻨﻢ ﺍﺯ ﻧﺒﻮﺩنت

حنانه شنبه 3 فروردین 1398 ساعت 17:10 http://dreamergirl.blogfa.com

ان شاالله ک نیاز ب عمل نیس
خوش اومدی ب مشهد

مورچه شنبه 11 اسفند 1397 ساعت 11:41 http://for-my-allah.blogfa.com

سلام، از این به بعد با کامنت بسته پست میزارم. هر حرفی داشتید توی قسمت چت وبلاگم بزنید.

محدثه جمعه 10 اسفند 1397 ساعت 12:42

کم باش
اصلا هم نگرانِ
کم شدنت نباش
آنکس که اگر
کم باشی گمت کند
همانیست که اگر زیاد باشی
حیفت می کند
سعی نکن متفاوت باشی
فقط خوب باش
این روزها خوب بودن
به اندازہ کافی متفاوت است

محدثه یکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت 23:34

نه !
همیشه براى عاشق شدن
به دنبال باران و بهار و بابونه نباش
گاهی
در انتهاى خارهاى یک کاکتوس
به غنچه اى می رسی
که ماه را بر لبانت می نشاند

مصطفی یکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت 09:41 http://o-life.blogfa.com

سلام علیرضا جان. حالت چطوره؟ ننوشتنت طولانی شده ها.

شرمنده ،مدت زیادی نبودم ، واقعا فرصت نمیشد که به وبلاگ برسم

محدثه شنبه 4 اسفند 1397 ساعت 01:07

به ریــل های قــطار نگــاه کـن ،
همیــشه دستـهایشان در دســت همـدیگر قــفل است ،
گـرچـه گـاهی زیـر خـرمنی از سنـگ باشـند ؛
عـاشــقانـه بــودن ها را بــاید ســتود

✨☆ بـه رنگِ آرامـش ☆✨ چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 16:16 http://text20.mihanblog.com/

عالمی را پرسیدند:
خوب بودن را کدام روز بهتر است؟
عالم فرمود:
یک روز قبل از مرگ.
دیگران حیران شدند و گفتند:
ولی زمان مرگ را هیچکس نمیداند.
عالم فرمود:
پس هر روز زندگی را روز آخر فکر کن
و خوب باش شاید فردایی نباشد...

مهساخانوم دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت 20:49

اومای گاد اومیدوارم همه دکترا جواب مثبت بهت بدن و زودترخوب شی مشهدهم خوش بگذره التماس دعا

خیلی ممنونم ازتون مهسا جان

محدثه یکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 00:05

جاده ی موفقیت سر راست نیست
پیچی وجود دارد به نام شکست
دور برگردانی به نام سردر گمی
سرعت گیر هایی بنام دوستان
چراغ قرمز هایی بنام دشمنان
چراغ احتیاط هایی بنام خانواده
تایر های پنچری خواهید داشت به نام شغل
اما اگر یدکی بنام عزم داشته باشید
موتوری به نام استقامت
و راننده ای بنام خدا
به جایی خواهید رسید که موفقیت نام دارد

محدثه شنبه 27 بهمن 1397 ساعت 23:48

نه آب پرتقال و نه نوشیدنی های بالا شهری
مهم چندنفری هستن که باهم نشستن
پر از عشق
پر از محبت
چایی تلخ رو که با عشق دم کنی
شیرین ترین نوشیدنی دنیا میشه

محدثه سه‌شنبه 23 بهمن 1397 ساعت 23:28

سلام آقای علیرضا خوبید ؟!
امیدوارم حالتون خوب باشه
فکر کنم از مشهد برگشته باشید ، سفر بهتون خوش گذشت ؟؟
زیارتتون قبول باشه
دستتون چطوره ؟!

ممنونم محدثه جان
توی پست جدید توضیح میدم :)

محدثه دوشنبه 22 بهمن 1397 ساعت 00:54

به خدا که وصل شوی
آرامشی وجودت را فرا می گیرد
که نه به ‌راحتی می‌ رنجی
و نه به ‌آسانی می‌ رنجانی
آرامش
سهم دل‌هایی ست
که نگاهشان به سمت خداست

tanha یکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت 23:27 http://tanha0tanha76290.blogfa.com

سلام شرمنده حواسم نبود کلا بعد اینکه پیام دادم دیدم

محدثه جمعه 19 بهمن 1397 ساعت 17:48

گاهی فقط باید گریست
فرقی نمیکند مرد باشی یا زن
کوه هم‌ که باشی گاهی در مقابل بازی های دنیا زانو میزنی
و این فقط خداست که تو را آرام میکند که اگر نباشد حتی گریستن هم تو را آرام نمیکند
آرامشی که خدا بعد از گریستن به آدم‌ می دهد نشان از دلداری بدون‌ وصف بهترین دوست عالم بشریت است
تنها دوست و یاری که تا آخرش باهاته
فقط خـــــــــــــدا

محدثه جمعه 19 بهمن 1397 ساعت 11:50 http://m-m81.blogfa.com

سلام
خواهش میکنم اشکالی نداره :)

toosca چهارشنبه 17 بهمن 1397 ساعت 15:00 http://ladan13600.blogfa.com/

مرسی لطف داری اما من بچه تراز اونیم که تصمیم بگیرم کدومشونو چاپ کنم.دلم میخواد واقعا یه شاهکار بنویسم بجای این مهملات.
هر وقت شروع کردین به خوندنش بهم بگید خوشحال میشم.

محدثه چهارشنبه 17 بهمن 1397 ساعت 14:03

شرمنده دیر سر میزنم درگیر درسا و امتحانام هستم ببخشید
دلم برای آقا تنگ شده دو سالی هست مشهد نرفتم التماس دعای فراوان
سفر خوبی داشته باشید انشاالله به سلامتی برید و برگردید و امیدوارم بهتون خوش بگذره
خیلی خوبه که به فکر پوست و سلامتی خودتون هستید احسنت
خداروشکر که میتونید دوباره ورزش کنید موفق باشید
انشاالله همه چی خوب پیش میره و نیازی هم به عمل نیست توکل بر خدا
انشاالله آرنجتون کاملا خوب میشه و دوباره بدنسازی هم میتونید برید
سفر به خیر

محدثه چهارشنبه 17 بهمن 1397 ساعت 13:59

سلام آقای علیرضا شما خوبی ؟؟
دیشب براتون کامنت گذاشتم ولی فکر کنم براتون نیومده چون کامنتم تایید نشده به خاطر همین براتون دوباره میفرستم امیدوارم کامنتم براتون بیاد
احتمالا الان نزدیک مشهد هستید سفر بخیر و سلامت
از همین جا از صمیم قلبم به آقا سلام میدم
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی
لطفا سلام منو به آقا برسونید ممنونم ازتون

محدثه سه‌شنبه 16 بهمن 1397 ساعت 23:59

سلام آقای علیرضا شما خوبی ؟؟
شرمنده دیر به دیر سر میزنم درگیر درسا و امتحانام هستم ببخشید
دلم برای آقا تنگ شده دو سالی هست مشهد نرفتم التماس دعای فراوان
سفر خوبی داشته باشید انشاالله به سلامتی برید و برگردید و امیدوارم بهتون خوش بگذره
خیلی خوبه که به فکر پوست و سلامتی خودتون هستید احسنت
خداروشکر که میتونید ورزش کنید موفق باشید
انشاالله همه چی خوب پیش میره و نیازی هم به عمل نیست توکل بر خدا
انشاالله آرنجتون کاملا خوب میشه و دوباره بدنسازی هم میتونید برید
سفر به خیر و سلامت

ممنونم محدثه جان ،
ببخشید من هم دیر جواب دادم ، درگیر مشکلاتی بودم ، که توی پست جدید در موردشون مینویسم

toosca سه‌شنبه 16 بهمن 1397 ساعت 19:40

من خیلی کویرو دوست دارم چون وقتی به آسمونش تو شب نگاه میکنی چشمات طوری میشن که انگار اکلیل ریختن توش.همون موقع که حس میکنی ستاره ها روبه روتن ودستتو دراز میکنی که بچینیشون یهو میفهمی فقط اوهام و خیال بوده...عقاید تو برای من مثل ستاره های کویر میمونن،همونقدر زیبا... شاید همونقدر دست نیافتنی!

مصطفی سه‌شنبه 16 بهمن 1397 ساعت 01:33 http://o-life.blogfa.com

آخ آخ آخ... علیرضا...
ای کاش زودتر باهات آشنا میشدم... اونجوری میتونستم بیشتر تلاش کنم که یکم بیشتر همدیگه رو بشناسیم تا الان که میخواستی بیای مشهد بتونم ازت درخواست کنم چند دقیقه ای از وقتت رو هم دراختیار من قرار بدی تا از مصاحبت باهات لذت ببرم و استفاده کنم...
اینجوری الان بخوام همچین درخواستی داشته باشم یکم عجیب به نظر میرسه...
ایشالا تا سفر بعدیت کلی رفیق شده باشیم و همدیگه رو شناخته باشیم که بتونم همچین درخواستی ازت داشته باشم :))
به سلامت بیای و برگردی ایشالا :) التماس دعا :)

من گذرم به مشهد زیاد میخوره مصطفی جان هر سال میام .
ایندفه م اگه دیدم که وقت مناسب بود باهات هماهنگ میکنم ک ببینمت. اگرم نشد که دفعه ی بعدی میبینمت
همین الانشم رفیقمیییی

قربونت :)

toosca دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 17:11

آره واقعا مال اون موقع هاست کلا هفتا کتاب نوشتم که شیش تاش داستانیه همشم مال همون موقست.
ولی آخه متن خاصی که نیست.
حالا فصل جدید مثلث مقدسو گذاشتم دیگه میشه متن جدیدم ولی مجبورم مثل قبل بنویسم که شبیه بشن

خیلیی خوبه چرا چاپ نمیکنیشون؟؟

❤️❤️❤️ دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 16:16 http://mosbat99.blogfa.com/

‌زندگی هیچ چیزِ بزرگی ندارد.
زندگی پُر است از چیزهای کوچک
اما اگر تو بدانی
که چطور با این چیزهایِ کوچک
خوش باشی،
آنها را به چیزهای بزرگ دگرگون خواهی کرد...


✍️اشو

مرسی از متن قشنگت

نازنین دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 15:53 http://http:/frozen83.blogfa.com/

موفق باشی و ممنون بابت پست زیبات
التماس دعا

ممونم
حتما دعاتون میکنم

ŇãşíМ دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 14:35 http://nasimeshqjonun.blogfa.com

سلام :)

این لینک موسیقی که میخواستید yon.ir/sKRIV

عکس پست خیلی خوبه ..

+سفر خوش بگذره بهتون :) خوش به سعادتتونما که اینجاییم زیاد سعادت زیارتو پیدا نمیکنیم.. شما نائب الزیاره ما هم باشید..

++ امیدوارم سلامتی کاملتون رو به دست بیارید :)

سلام نسیم جان

خیلی آهنگ قشنگیه واقعا آرامش بخشه

مرسییی نسیم جان، حتما شما رو دعا میکنم :)

خیلی ممنونم ازتون

toosca دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 13:09 http://ladan13600.blogfa.com/

مرسی لطف دارین امااین داستانا همشون مال دوران دبستانمه که پست میکنم.
مثلث مقدسم بجز فصل جدید که دارم مینویسم مال اون موقست.

خیلی خوبه توسکا جان ! حتما سر فرصت مثلث مقدس رو میخونم

یک نویسنده آماتور یکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت 23:50

سلام. خوشبحالتون...التماس دعا

ممنونم. چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد