زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)
زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)

تسلیم نخواهم شد !من فقط یک بار فرصت زندگی کردن را دارم...

تسلیم نخواهم شد !
زندگی می‌کنم ...
برای رویاها و اهدافی که منتظرند به دست من واقعی شوند ...
من فرصتی برای بودن دارم،
پس ساکت نمی‌نشینم ....!!
می‌گذارم همه بدانند که من با تمام توانایی‌ها و کاستی‌ها، شاهکار زندگی خود هستم؛
کافی است لحظات گذشته را رها کنم و برای ثانیه‌های آینده زندگی کنم ...!!!
چون رویاهایم آنجاست
و من فقط ؛ یک بار فرصت زندگی کردن را دارم ...


به شنیدن داستان‌های موفقیت بزرگان
و اینکه چطور اتفاق افتاده‌اند، بسنده نکنید.
آغازگر داستان خود باشید و به آن واقعیت ببخشید.
تغییرات باورنکردنی درست زمانی اتفاق می‌افتند که شما کنترل امور را به دست بگیرید.
اگر خواهان آن هستید که قدم‌های بلندی در زندگی بردارید،
بایستی مسیر را شفاف سازید و اتلاف وقت‌ها و اموری که شما را
از اصل مسئله دور می‌کنند را کاهش دهید و به چیزهایی چنگ بزنید که به شما بال پرواز می‌دهند.
بهترین آرزوها و بزرگ‌ترین اهدافتان را با تمام وجود بخواهید و برایشان هر روز زمان بگذارید.

نظرات 7 + ارسال نظر
مهساخانوم دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت 20:51

عالیست

❤نازنین❤ سه‌شنبه 16 بهمن 1397 ساعت 15:13 http://frozen83.blogfa.com/

منتظ بعدیتون هستم پس لطفا هرچی سریع تر بهتر

حتماا

محدثه شنبه 13 بهمن 1397 ساعت 00:37

توکل چه کلمه زیباییست
اجازه دادن به خداوند که خودش تصمیم بگیرد
تنها خداوند است که بهترینها را برای بندگانش رقم میزند
فقط بخواهیم و آرزو کنیم، اما پیشاپیش شاد باشیم
ایمان داشته باشیم که رویا هایمان همچون بارانی در حال فرو ریختن اند
چرا که خداوند نه به قدر رویاهایمان بلکه به اندازه ایمان و اطمینان ما انسانهاست، که میبخشد

مرسی محدثه جان

قائمی نسب جمعه 12 بهمن 1397 ساعت 16:51 http://FATEMEHZAHRAGHAEMINASAB.BLOGFA.COM

عالیع:))
لینکتون کردم:))

ممنونم :)
منم شمارو لینک کردم

toosca جمعه 12 بهمن 1397 ساعت 16:07 http://ladan13600.blogfa.com/

خیلی چیزها.شعارزدگی،درهم آمیختگی دین وسیاست،کم شدن آمار تحصیل کننده های واقعی رشته های مربوط به جامعه شناسی،خداشناسی و..،بی اعتمادی مردم به هم درجامعه،در هم آمیختگی فرهنگ ها،تفاوت بین نسلی،تربیت غلط،عدم حفظ قوانین شهروندی،وضیعت چند قطبی،پیدایش اختلافات طبقاتی،نبودن قوه حل مسئله،نبودن مدیریت مسئول،درهم تنیدگی مردم،بی مبالاتی جونا،اعتیاد،فقر،نبودن هر فردی درمسئله ای که تخصص داره و..
یکی از همین دلایل هم برای درگیر کردن یه کشور زیادیه.

دقیقا همینطوره متاسفانه
نمیدونم در این مورد چی بگم واقعا ، بهتره که آدم خودشو درگیر چنین موضوعاتی نکنه.حداقل ما سعی کنیم این زندگی رو هم واسه خودمون و هم واسه بقیه قشنگ کنیم ، سخت نگیریم و با بقیه مهربون باشیم :)

حنانه جمعه 12 بهمن 1397 ساعت 15:08 http://dreamergirl.blogfa.com

هدف زندگیت چیه؟

برات کامنت گذاشتم

ایدا پنج‌شنبه 11 بهمن 1397 ساعت 13:12 http://tanha0tanha76290.blogfa.com

سلام خوبید .من لینکتون کردم شمام لینکم کنید

سلام ایدا جان ، من خیلی وقته شما رو لینک کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد