زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)
زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)

زندگی در حال


باید برای حال زندگی کرد،
نباید افسوس گذشته را خورد.
باید از همین لحظه بهترین استفاده را برد. بیشتر مردم زندگی نمی کنند، فقط با هم مسابقه ی دو گذاشته اند.
می خواهند به هدفی در دور دست برسند،
ولی در گرماگرم رفتن، آنقدر نفس شان بند می آید و نفس نفس می زنند که چشمشان، زیبایی ها و آرامش سرزمینی را که از آن می گذرند، نمی بیند
و بعد، یک وقت چشمشان به خودشان می افتد و می بینند پیر و فرسوده هستند
و دیگر فرقی برایشان نمی کند به هدف شان رسیده اند یا نه...

نظرات 1 + ارسال نظر
توسکا پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 16:50 http://ladan13600.blogfa.com/

نیم نگاهی به کامنتای من،خود گویای عمق فاجعه برای نخوندن کامنتا هست...البته میخونم ولی اکثرا تایید نمیکنم.
کلا بنظرم وبلاگ تو مخالف مال منه.
مطلب های تو همش امید و امیدواریه!
من که از حال و هوای وبلاگ تو سردرنیوردم ولی خیلی ازش خوشم میاد.
راستی لینکت کردم.مطلبتم مثل همیشه زیباوبدون چهارچوب!

توسکا جان واقعا لازم نیست که اینقدر پیچیده به وبلاگ من و مطالبی که میزارم نگاه کنید ، هدف کاملا مشخصه من سعی میکنم روزانه بیام و دقایقی با کسایی که وبلاگم میان صحبت کنم ، حرف بزنم دقیقا مثل یک دوست و سعی کنم تا جایی که میتونم کمک کنم حتی برای یک یا دو دقیقه تو وبلاگم حس بهتری داشته باشن
بهرحال ممنونم از کامنتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد