زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)
زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)

شش درس مهم زندگی


۱_ چیزی که سرنوشت انسان را می سازد “استعدادهایش” نیست ، “انتخابهایش” است …
٢_ برای زیبا زندگی نکردن ، کوتاهی عمر را بهانه نکن ؛  عمر کوتاه نیست ، ما کوتاهی می کنیم .
۳_ هنگامی که کسی آگاهانه تورا نمی فهمد خودت را برای توجیه او خسته نکن ...
 ۴_ برآنچه گذشت  آنچه شکست  آنچه نشد  آنچه ریخت  حسرت نخور  زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد .
۵_ تحمل کردن آدمهایی که ادعای منطقی بودن دارند  سخت تر از تحمل آدمهای بی منطق است.
۶_ موانع آن چیزهای وحشتناکی هستند که وقتی چشممان را از روی هدف بر می‌داریم به نظرمان میرسند.

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 18:18

من ساعت 12 تا 2 یا 3 مخم تعطیله :| چون مغز تو این ساعتا در حال استراحته و ماده ترشح میکنه و این حرفاااا :|

ولی 2 مجبورم بیدار شم بخونم دیگه..امروز 3 تا 4 خوندم بقیشو خوابم گرفت

فقط به امید اینکه فردا اخرین امتحانه دارم میخونم

تازه بعد چند روز استراحت باید بشینیم درس بخونیم

خورشیدماه شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 12:55

سلام سپاس

خواهش میکنم

رها شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 11:26

بازم ممنونم

خواهش میکنم

رها جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 17:55 http://nafas79r.blogfa.com

می ترسم اخه
با رمان عاشقانه که اصن جور نیستم
رمان ترسناک زیاد می خونم
اهل فیلم دیدن هم نیستم
شب خواب می بینم هه
سوسول هم خودتی
شبا وحشت می کنم یعنیا

نمیدونم والا من رمان ترسناک سراغ ندارم!

لیلا جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 17:25

عالی بودن
خصوصا شماره پنج

رها جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 17:17 http://nafas79r.blogfa.com/

اپ کردم پسرم

خسته نباشی دلاور

رها جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 15:19 http://nafas79r.bligfa.com

نمدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد