زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)
زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)

رادیو چهرازی

| اپیزود دوم اضافه شد |

رادیو چهرازی یه حس خوبه واسه مواقعی که لازمش دارین .

با کاراکترهایی به یاد ماندنی و دوس داشتنی
به قول دوستی این ها دوست داشتنی ترین جمشید و دلبر و حبیب های دنیایند
چهرازی رو با گوش دل بنوشید !
| برای دانلود و گوش دادن قسمت معرفی این رادیو به ادامه مطلب مراجعه کنید |
برای  گوش دادن آنلاین "قسمت صفر" از پلیر زیر استفاده کنید.
( این قسمت برای معرفی این پادکست هست بنابراین پیشنهاد میکنم که بعد از اینکه این قسمت رو گوش دادید ، قسمت های بعدی رو هم دانلود کنید )



دانلود قسمت های پادکست رادیو چهرازی :
اپیزود صفر : معرفی
اپیزود اول : زن
اپیزود دوم : قهر و آشتی
اپیزود سوم : بهار ، جمشید ، دلبر (به زودی)
نظرات 7 + ارسال نظر
فلش مموری تبلیغاتی چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 19:38 http://goo.gl/0v2weK

خیلی باحال بود مرسی

رها پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 21:21

یه سوال بپرسم ؟؟؟؟؟
تو نظرامو تایید می کنی ؟؟؟
ببخشید اینو می پرسم

اگر با گوشی باشم فقط میام وبت و جوابتو میدم! ولی اگر با کامپیوتر باشم تایید میکنم

شقایق چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 14:07 http://razgoolesorkh.blogfa.com/

رها سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 21:37

پست جدیدمو حتما بخون

باشه

رها سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 21:28 http://nafas79r.blogfa.com/

منم خوبم
شکر خدا
اینجا هم خوش می گذره
چن وقت پیش اینجا یک زلزله ای اومد
منم ک ترسو
عین (ببخشید ) سگ از زلزله می ترسم

من دیگ برم بابای

خب خوبی خداروشکر
آخی

رها سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 16:02

چشششششششششششم
خوبی ؟
چخبرا ؟
خوش میگذره ؟
اینجا از جهنم گرم تره

وب جالبی داری
قدرشو بدون خخخ
من هشتم رو تموم کردم
نهم انتخاب رشته داریم

آره خوبم ! تو خوبی؟
خبر سلامتی
اینجا هم گرمه ! پدر مارو در آورده
مرسی قدرشم میدونم!
موفق باشی !

رها دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 22:40 http://nafas79r.blogfa.com

درک می کنم
خیلی سخته هههه
امتحانا تموم شده
زیست خیلی سخت بود
نیوفتم خیلیه
نه ک من تیزهوشان درس می خونم (هههه تعریف از خود نباشه )
درسامون سخته
خصوصا زیست
ازش متنفرم
یکی از دلایل اینکه میرم ریاضی اینه ک زیست نداره
باورت نمیشه
سوالایی داده بود ک من ندیده بودم
منم جوابایی دادم ک اون ندیده بود
خخخخخخ
موفق باشی همیشه
ماه رمضونم شروع شده
مارو بی نصیب نذار
خدا پشت و پناهت

نگران نباش نمیفتی! افتادنا از سال سوم شروع میشه
تو هم مارو توی این ماه بی نصیب نزار
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد