زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)
زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)

لحظه هایت را زندگی کن !

تک تکِ لحظه هایت را زندگی کن !

خودت خالقِ زیباترین اتفاقاتِ زندگی ات باش ،

و رویِ هیچ کس جز خودت حساب نکن !

کسی که انتخاب کرده آرام و امیدوار باشد ؛

در سخت ترین لحظات هم دلایلِ شادی اش را پیدا می کند ...

کسی که خودش را همه کاره ی زندگی اش می داند ؛

از هیچ کس توقعی ندارد و هرگز بی دلیل ، دلگیر و نا امید نمی شود !

تو لایقِ آرام ترین ثانیه ها و بزرگ ترین معجزه هایی ،،،

هوایِ خودت را داشته باش !

نظرات 1 + ارسال نظر
0-0 چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 20:20

همین الان داشتم کامنت های وبلاگمو میخوندم.کامنتارو نمیخونم برای همین هم تایید نمیشن ولی گاهی که میخونمشون فقط به این حقیقت میرسم که همه ما به نقطه ای رسیدیم که تو بدبختی هم باهم مسابقه میذاریم.واقعا ما با این دنیا چکار کردیم که همگی ازش مینالیم ولی خب در این بین یکی از وبلاگ نویسها هست که انقلاب کرده و برای خودش متن های امیدوار کننده مینویسه تیتر وبلاگشم زده'زندگی زیباست'.

بله قطعا همینطوره که شما میگید. من نمیگم زندگی مشکلی نداره . من خودم زندگی سختی دارم دارم حقیقتشو میگم . ولی خسته شدم ،خودم از این همه انرژی منفی تو زندگیم خسته شدم تصمیم گرفتم حداقل حداققل اینقدر سخت ترش نکنم واسه خودم، غر نزنم ، الکی ماتم نگیرم که اصلا متوجه ارزش زندگیم نشم در نتیجه تصمیم گرفتم زندگی رو تغییر بدم و بتونم این انرژی که دریافت میکنم رو با همه به اشتراک بزارم که بتونم یک درصد به یه نفر دیگم کمک کنم.
بهرحال خیلی ممنونم از کامنتتون و قوت قلبی که دادید باز هم سر بزنید حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد