زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)
زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)

دانلود موزیک فوق العاده زیبا از Alexander Rybak به نام Fairytale + متن و ترجمه + موزیک ویدیو

سلام دوستای عزیزم ، یه موزیک بسیار زیبا از Alexander Rybak واستون آپلود کردم خیلی خیلی قشنگه فکر کنم اکثر شما شنیده باشیدش ، بهرحال جای خالی این موزیک توی وبلاگ حس میشد واسه همین گذاشتمش  امیدوارم لذت ببرید .

برای دانلود موزیک + موزیک ویدیو + متن و ترجمه به ادامه  مطلب مراجعه کنید . 


دانلود موزیک Fairytale از Alexander Rybak : کــــــلـــــــیـــــــک


متن و ترجمه : 


 Years ago, when I was younger

I kinda liked a girl I knew.

She was mine, and we were sweethearts

That was then, but then it’s true

سالها پیش وقتی که جوان تر بودم

یه جورایی یه دختری رو که میشناختم دوست داشتم

اون مال من بود، و ما عزیز دل همدیگه بودیم

این متعلق به آن زمان هاست , اما حقیقت دارد

I’m in love with a fairytale,

Even though it hurts

‘Cause I don’t care if I lose my mind

I’m already cursed.

من عاشق دختر شاه پریان هستم (ترجمه اصلی میشه من عاشق دختری از افسانه پریان هستم)

با وجودی که [روحم رو] آزار میده

چون اهمیتی نمیدم اگه هوش و حواسم رو از دست بدم

من از قبل نفرین شده ام

Every day we started fighting,

Every night we fell in love

No one else could make me sadder,

But no one else could lift me high above

روزها رو با جنگ و دعوا شروع می‌کردیم

و شبها رو با عشق ورزیدن به هم

کس دیگه‌ای نمیتونست من رو انقدر ناراحت کنه

اما هیچ کس دیگر هم مثل او نمیتوانست من را تا این اندازه به اوج ببرد

I don’t know what I was doing,

When suddenly, we fell apart

Nowadays, I cannot find her

But when I do, we’ll get a brand new start

من نمی دانستم چیکار می کنم تا موقعی که ناگهان ”از هم جدا شدیم”

این روزها نمیتونم پیدایش کنم

اما اگه پیداش کنم، شروعی تازه رو با هم خواهیم داشت

I’m in love with a fairytale,

Even though it hurts

‘Cause I don’t care if I lose my mind

I’m already cursed

من عاشق دختر شاه پریان هستم (ترجمه اصلی میشه من عاشق دختری از افسانه پریان هستم)

با وجودی که [روحم رو] آزار میده

چون اهمیتی نمیدم اگه هوش و حواسم رو از دست بدم

من از قبل نفرین شده ام

She’s a fairytale

Yeah…

Even though it hurts

‘Cause I don’t care if I lose my mind

I’m already cursed

من عاشق دختر شاه پریان هستم (ترجمه اصلی میشه من عاشق دختری از افسانه پریان هستم)

با وجودی که [روحم رو] آزار میده

چون اهمیتی نمیدم اگه هوش و حواسم رو از دست بدم

من از قبل نفرین شده ام


نظرات 10 + ارسال نظر
اریا دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 01:57

عالی بود

ممنونم از شما

شادی دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 18:54

عالی بود

ممنونم از شما :)

Aylar365 یکشنبه 21 دی 1399 ساعت 01:07

ی آهنگ خاطره انگیز ی اجرای خوب...ممنون

خواهش میکنم . تشکر از کامنتتون

مورچه پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 10:52

سلام، اگه میخواید داستان زندگیمو بخونید و نظرتونو بگید [گل]
http://for-my-allah.blogfa.com/post/227

ببخشید من مسافرت بودم و نتونستم به وبلاگتون سر بزنم .
حتما در اولین فرصت مطالب خوبتون رو میخونم

mohammad دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت 14:44 http://www.man-zendegi.blogfa.com

قربونت قابلی نداشت D:
خوبی از خودته
اره احتمالا برم نماشا عضو شم ببینم چچوریاست
فعلا تنها گزینه ایه که واسه ویدئو مناسبه ؛ البته اگر فیلترش نکنن:)

نماشا برای من که تا الان راضی‌کننده بوده
فک نکنم فیلترش کنن

مورچه یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 21:28 http://for-my-allah.blogfa.com/

سلام، آهنگ قشنگیه [گل]

ممنونم

mohammad یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 19:01 http://www.man-zendegi.blogfa.com

علیرضا چی بگم والا!
یه اپلود سنتر بدربخور تو این مملکت نیست تا ادم بتونه
اونجور که دوس داره فایلاشو اپلود و استفاده کنه
من لینک مستقیم ویدئو از پیکو فایل کش میرم و اونا هم
زرنگ تر از این حرفا مرتبا لینکاشونو از یه تیکه خاص تغییر میدن تا کسی نتونه لینک دایرکت استفاده کنه!
اما اینسری نمیدونم چرا برای شما پخش نشده ویدئو
چون برا خودم پخش میشه!
خب بهرحال لینک دانلودشو برات میذارم
http://s8.picofile.com/d/8341764418/38bb859e-87e6-4ba9-b981-bcb1e4d61f4f/Video_1820184147.mp4
اگر تکراری بود شرمنده ؛ من خودم اولین بار دیدمش

لینک مستقیم واسه ویدیو رو هیچوقت از پیکو فایل نمیگرفتم اکثرا پخش نمیشد ، یه سری سایتای دیگه بودن چند سال پیش استفاده میکردم (توی گوگل سرچ کن آپلود فایل از همونا استفاده کن که بعد از آپلود چنتا لینک از اون فایل میده بهت درسته موندگاری نداره فایلش ولی واسه این جور چیزا خوبه بنظرم ) ، الان که اگر بخوام ویدیو بزارم توی نماشا آپلود میکنم بعدشم واسه پخش میزارم تو وبلاگ .

بهرحال کلیپه خیلی باحال بود این پیج این پسره رو دیده بودم قبلا ولی این کلیپش رو ندیده بودم خیلی خوب بود دمت گرم

mohammad یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 14:54 http://www.man-zendegi.blogfa.com

میوزیک ویدئوش خیلی آدمو بیشتر به وجد میاره
توصیه میکنم بقیه هم ببینن حتما

متاسفانه نماشا نمیزاره کلیپا رو از یوتیوب با کیفیت بالا آپلود کنم ، وگرنه کیفیت بالاش صدای بهتری داره اما با اینحال انرژی موسیقی رو میشه حس کرد کاملا

mohammad یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 14:49 http://www.man-zendegi.blogfa.com

ای جان !
آهنگ متفاوت و دلنوازی بود

ŇãşíМ یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 08:26 http://nasimeshqjonun.blogfa.com

سلام.. تشکر که وقت گذاشتید متنم رو گوش کردید و برام کامنت گذاشتید.

با تبادل لینک موافقم و امروز لینک میشید.

الکساندر ریباک یکی از خوانندگان محبوب منه و هر چند وقت یک بار هوس گوش کردن این یکی آهنگشو میکنم.. ممنون بابت اشتراکش :)

خیلی لذت بردم از متنتون. منتظر بقیه ی پستاتون هستم
ممنون که لینکم کردید! شماهم لینک شدید.
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد