زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)
زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)

کلیپی از سخنرانی فوق العاده جول اوستین (Joel Osteen)

سلام دوستان عزیزم  امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه. امروز براتون یه کلیپ  از سخنرانی جول اوستین آپلود کردم و امیدوارم که واستون مفید باشه 

| برای مشاهده این کلیپ به ادامه مطلب مراجعه کنید | 




لینک های پیشنهادی : 

نظرات 2 + ارسال نظر
مورچه چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 19:32

خوب حرف میزنن، ولی زیاد پی گیرش نیستم چون مختصات دینمون زیاد بهم نمیخوره.
ولی جاهایی که میخوره رو هم دیدم سخنرانی هاشونو :)

از نظر دینی که بله ، ایشون کشیش مسیحی هستن ، ولی خب انسان خیلی بزرگی هستن و سخنرانی هاشون واقعا جالبه

mohamad سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 13:43 http://www.man-zendegi.blogfa.com

سلام به داداش گلم علیرضا عزیز
خوب هستی دادا ؟
این کلیپ هم بسیار بسیار عالی بود و من خوشحال میشم بتونم کاملشم گیر بیارم
به نظرم اگر بجای این عزاداریا و دپرس کرنای مردم تلویزیونمون از این کلیپا پخش میکرد مردم خیلی حالشون خوب میشد
ولی اونا هدفشون چی دیگست ... بگذریم !!!
راستی من نماشا عضو شدم منتهی با بلاگفا همخوانی نداره
لینک خوبی هم ارائه نمیداد
بعد رفتم آپارات عضو شدم ، آپارات لینکی که میداد بهتر بود
ولی شما چون بلاگسکای هستی با نماشا فکر کنم راحت تر هستی چون ارائه خدمات به بلاگسکای میده

قربونت محمد جان خوبم خداروشکر
کلیپ کاملش متاسفانه با زیرنویس فارسی نیست ، ولی اگر بخوای میتونم لینک یوتیوب این سخنرانیش رو برات پیدا کنم و بفرستم.
خیلی چیز ها تو این کشور درست نیست محمد جان ، بگذریم !
برای بلاگفا بله فک کنم آپارات بهتر باشه . ولی فک نمیکردم نماشا اینقدر با بلاگفا مشکل داشته باشه. چون برای بلاگ اسکای که خیلی خوبه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد