زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)
زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)

خودت باش!

رها باش و با رهایی زندگی کن

هر زمان که به جای ترس و اضطراب، احساس شادی و آسودگی کردی، رها هستی.

هر زمان که از عقاید خوب و بد دیگران مستقل باشی، رها هستی.

وقتی نیاز به تایید را از دست می دهی و دیگر نمی خواهی خوب یا بد سنجیده شوی، رها هستی.

وقتی قبول داری که به حد کافی خوب هستی و نیازی به حضور دیگران در کنارت برای رد یا صلاحیت حضورت نداری، رها هستی.

وقتی تسلیم لحظه اکنون می شوی، تسلیم آنچه هست و قبول می کنی که عالم هستی پشتیبان توست، رها هستی.

وقتی که رنجش ها و غم ها را رها و بخشش را انتخاب می کنی حتی زمانی که فریب بزرگ دوست ها را می خوری، رها هستی.

وقتی سخنان دروغ کسی را می شنوی و به او این حس را می دهی که فریب خورده ای، رها هستی.

وقتی خودت باشی در تمام لحظه هایت و نیاز بودن با غیر را نکنی، رها هستی.

وقتی بود و نبود انسان ها برایت خط زندگی تعیین نکند، رها هستی.


خود را از قید دنیا رها کن و

خودت باش...

نظرات 5 + ارسال نظر
toosca یکشنبه 27 آبان 1397 ساعت 22:09 http://ladan13600.blogfa.com/

به جع مثلث مقدسیا خوش اومدی.
هر کاری که میکنی فقط یادت باشه ضلع2 که رسیدی حتما برام کامنت بزاری که از شخصیت ارمیارافائل خوشت اومده یا داتامس ویلیام.
نظرسنجی رو برداشتم ولی تو حتما کامنت بده بگو.
اون راهنمارو هم لطفا بخون.

ممنون توسکا جان
چشم حتما

توسکا یکشنبه 27 آبان 1397 ساعت 14:12 http://ladan13600.blogfa.com/

یادم رفت بگم یه لینک جدیداضافه کردم.از بچه های وبلاگ خواهش کردم دوباره دانلود کنن از همون لینک قبلی،گفتن که مشکلی نداره ولی خب من بازم آپلود کردم چون یک نفر دیگه بجز شما هم گفت که لینک مشکل داره.امیدوارم حل شده باشه

مرسی توسکا جان دانلودش کردم الان

toosca شنبه 26 آبان 1397 ساعت 21:35

من همه این مسیرهارو رفتم.اتفاقا زیاد هم برنامه ریزی دارم.سیستمم کلا همینه.
افسوس از رفتن...

هرگز از ماندن.

mohamad جمعه 25 آبان 1397 ساعت 22:41 http://www.man-zendegi.blogfa.com

سلام علیرضا
عشقی بخدا
خیلی با این جملات حال کردم
ای کاش آدم بتونه همه این جملاتو صاحب شه
ای کاش !

قربونت محمد جان
همه میتونیم صاحب چنین جملاتی بشیم به شرطی که بخوایم و واسش تلاش کنیم .

toosca جمعه 25 آبان 1397 ساعت 21:32 http://ladan13600.blogfa.com/

Welcome new text
من اصلا یک دقیقه هم آرامش کامل ندارم حتی اگهه بهترین کارم کرده باشم یک افسوس ازگذشته،ترس ازآینده وفراموشی حال حاضررودارم.
به هر حال متن خوب ومثل همیشه پراز انرژی مثبت!

میشه با مدیتیشن و شناختن چاکراهای درونی هم به آرامش رسید.
افسوس از گذشته بیهوده هست و ترس از آینده هم بازدارنده س که آدم از زمان حالش استفاده کنه. برای هر روزت برنامه ریزی کن و نگران چیزی نباش
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد