زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)
زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)

پذیرش!

سلام دوستای عزیزم امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه! داشتم به این فکر میکردم که آخر یا اول هر ماه ، پستی رو تحت عنوان کمک مالی به خیریه یا محک منتشر کنم ، که هم خودم و هم شما عزیزان که این وبلاگو میخونید ، مبلغ ناچیزی رو واریز کنیم واسشون. اینطوری هر ماه از این وبلاگ هرچقدرم که باشه میتونیم کمکی کنیم به کسایی که نیاز دارن ، اصلا هم مهم نیست چقدر باشه ، پنج هزار تومن ، ده هزار تومن ، هرچقدر که شد خوبه . نظرتون چیه ؟ موافق هستین؟

میتونین لیست این مراکز خیریه رو ببینین که میشه کمک کرد بهشون : کلیـــــک کنــیـد

اگر به من بگویند زیباترین واژه ای که یاد گرفتی چیست؟


می‌گویم پذیرش است.

یعنی:

پذیرفتن شرایط با تمام سختی هاش...

پذیرفتن آدم ها با تمام نقص هاشون....

پذیرفتن اینکه مشکلات هست و باید به مسیر ادامه داد...

پذیرفتن اینکه گاهی من هم اشتباه میکنم...

پذیرش یعنی:

پذیرفتن اینکه من کامل نیستم...

پذیرفتن اینکه هیچ کس مسئول زندگی من نیست...

پذیرفتن اینکه انتظار از دیگران نداشتن...

و...


داشتن پذیرش توی زندگی یعنی پایان دادن به تمام دعواها، اختلاف ها و جدل ها...


" دکتر محمود معظمی "


ریشه های قالی را تا می کنیم 

تا سالم بماند

ولی ریشه ی زندگی یکدیگر را 

با تبر نامهربانی قطع می کنیم

و اسمش را می گذاریم ؛

برخورد منطقی

دل می شکنیم؛

و اسمش می شود فهم و شعور

چشمی را اشکبار می کنیم؛

و اسمش را می گذاریم حق

غافل از اینکه ...

اگر در تمام این موارد

فقط کمی صبوری کنیم؛

دیگر مجبور نیستیم عذرخواهی کنیم

ریشه ی زندگیِ انسانها را دریابیم

و چون ریشه های قالی 

محترم بشماریم

گاهی متفاوت باش

#بخشش را از خورشید بیاموز

#محبت را بی محاسبه پخش کن

نظرات 5 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 13:22

متن های خوبی دارین موفق باشید

ممنونم مینا جان

مورچه سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 21:26

چه خوب که به خیریه ها کمک میکنید :) کار خیلی قشنگیه :)

به زودی سعی میکنم که چنین پستی تحت عنوان کمک به خیریه داشته باشیم که همگی کمک کنیم ! امیدوارم همه استقبال کنن و هرچقد که در توانشون هست کمک کنن

ملی کا سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 09:23

علیرضا ؟
خوبی ؟
نمیشد یه خبر بدی ؟
واقعا ک
من ک گفته بودم نمتونم بیام وب

ببخشید ملیکا، تازه چند روزه اومدم، قبلش خیلی درگیر بودم. واستا تا اخر هفته آن میشم

سبزاکلیلی دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 14:04 http://www.jaragheyeshadi.blogfa.com

ایدۀ خیلی خوبیه، ممنون از یادآوریتون

امیدوارم که بقیه هم استقبال کنن

محدثه دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 12:27 http://sadgirl.blogfa.com

شاد بودن یک سفر دائمی است
نه یک مقصد معین
و برای شاد بودن
هیچ زمانی بهتر از اکنون و
هیچ دلیلی برتر از بودن با خدا نیست

زندگیتون سراسر شادی

مرسی بابت حضورتون

ممنونم از این متن زیباتون محدثه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد