زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)
زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)

خوشبختی یک انتخاب است

سلام دوستای عزیزم  امیدوارم که حالتون خوبه خووب باشه. من امتحاناتم شروع شده برای همین یه مقدار کمتر پست میزارم ، تا 25ام این ماه  امتحان داریم  ولی خب جدا از این موضوع که من کلا آدم پر انرژی ای هستم ! ولی واقعا در زمینه دانشگاه و امتحانات خسته م  و اینکه دعا کنین واسم ممکنه یه کار توی یه کارگاهی برام جور شه که برای کار های تزئینی و دکور خونه هستش ؛ و بتونم مشغول بشم تا یه مدتی که بتونم یه کار خوب پیدا کنم .


‌امروز را خوشبخت باش

همان باش که میخواهی

اگر دیگران آن را دوست ندارند

بگذار دوست نداشته باشند

ولی تو همیشه همانی باش

که خودت دوست داری

خوشبختی یک انتخاب است

راضی نگه داشتن همه نیست.


#لبخندبزن: وقتی با خانواده ات دور هم جمع شده اید
خیلی ها هستند آرزوی داشتن خانواده را دارند

 #لبخندبزن: وقتی داری سرکارت میروی.
خیلی ها هستند دربدر بدنبال کار وشغل هستند.
      
#لبخندبزن: چون تو صحیح و سالم هستی.
خیلی ها هستند دارند بخاطر بازگشت سلامتی شان میلیونها خرج میکنند
 دوستای عزیزم واقعا سلامتی خیلی مهمه . من نزدیک به 4 ساله الان درگیر خیلی مشکلات در زمینه همین سلامتی شدم و مدت زیادی هم افسرده بودم از این بابت.  قدر سلامتیتونو بدونین ! 

#لبخندبزن: چون تو زنده ای وروزی داده میشوی وهنوزفرصت برای جبران زمان داری

 #لبخندبزن: چون تو"خدا"را داری و اورا می پرستی وازاو طلب کمک میکنی.
     
#لبخندبزن: چون "تو"خودت هستی.
وخیلی ها آرزو دارند که چون"تو"باشند.

همیشه فرهنگ #لبخند را درمحیط زندگی خودت منتشرکن..
نظرات 14 + ارسال نظر
مهساخانوم دوشنبه 1 بهمن 1397 ساعت 21:20

همیشه بخندی وشاد باشی ممنون از نظراتت

ممنونم ازت مهسا جان شما هم همینطور

عصربخیر

ممنونم

مهسا یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 13:20

مهسا خطاب کنید

چشم

مهساخانووم یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 11:30

جالبه

محدثه شنبه 29 دی 1397 ساعت 14:31 http://sadgirl.blogfa.com

مهم نیست که آخرین زلزله زندگی ات چند ریشتر بود
مهم نیست که در آن زلزله چه چیزهایی از دست دادی
مهم این است که دوباره از نو بسازی :
جهانت را
زندگی ات را
باورت را
مهم شروع دوباره است

عالی بود محدثه جان

محدثه شنبه 29 دی 1397 ساعت 14:26 http://sadgirl.blogfa.com

دوست نداشتنت را تمرین میکنم این روزها
و میدانی
تیغ دارد این اجبار نداشتنت
می خسد گلویم را
زخم برمیدارد جای جای بدنم
و پشت دست هایم داغِ نشانِ تو را دارد
روی دیوارهای اتاقم نوشته ام
او... هرگز... نمی آید
میبینم و میگریم
سهراب راست میگفت
ماه بالای سر تنهایی است...
تمام کتاب های شعرم را خط خطی میکنم
کاش هیچ کس تو را یاد قلب من نیاورد
به مادرم میگویم
میشود بخوابم و تو هیچ وقت بیدارم نکنی
این روزها خواهد گذشت
سخت اما گذاراست
منِ بدون تو دیدن دارد
روحی در کالبدِ جان
جانِ بی تو تماشایی است
دختری که موهایش را تراشیده و پشت دست هایش داغ است و در نگاهش دیگر هیچ شوقی نیست
نگران بعدِ من نباش
این حال روزهای من تاوان اشتباهِ بزرگی است از جنس تو

مورچه سه‌شنبه 25 دی 1397 ساعت 14:05

پست خوبی بود
موفق باشید

ممنونم مورچه جان

محدثه دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 00:26 http://sadgirl.blogfa.com

کاش بدانی
دوست داشتنت
خورشید نیست
که لحظه‌ ای بیاید
و لحظه‌ ای برود
ماه نیست
که یک شب باشد
و یک شب نباشد
ستاره نیست
که شبی پر شور باشد
و شبی کم فروغ
باران نیست
که گاه شدت گیرد
و گاه نم نم ببارد
مثل نفس می‌ماند
همیشه با من است

ممنونم از متنتون محدثه خانوم ، خیلی زیبا بود

محدثه پنج‌شنبه 20 دی 1397 ساعت 14:27 http://sadgirl.blogfa.com/

شب آرامی بود
می‌روم در ایوان ، تا بپرسم از خود
زندگی یعنی چه ؟
مادرم سینی چایی در دست
گل لبخندی چید ، هدیه‌ اش داد به من
خواهرم تکه نانی آورد ، آمد آنجا
لب پاشویه نشست
پدرم دفتر شعری آورد ، تکیه بر پشتی داد
شعر زیبایی خواند و مرا برد به آرامش زیبای یقین
با خودم می‌گفتم :
زندگی ، راز بزرگی است که در ما جاریست
زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست
رود دنیا جاریست
زندگی ، آبتنی کردن در این رود است
وقت رفتن به همان عریانی ؛ که به هنگام ورود آمده‌ ایم
دست ما در کف این رود به دنبال چه می‌گردد ؟
هیچ !!

ممنونم محدثه جان از متن قشنگتون

محدثه چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 12:24 http://sadgirl.blogfa.com

زندگی بوی خوش نسترن است
بوی یاسی است که گل کرده به دیوار
نگاهِ من و تو
زندگی خاطره است
زندگی خنده یک شاه پرک است بر گل ناز
زندگی رقص دل انگیز خطوط لب توست
زندگی شیرین است

ممنونم از متن زیباتون محدثه جان

شبتون زیبا

ممنونم

مصطفی یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 18:28 http://o-life.blogfa.com

ایشالا همه چیز برات خوب پیش بره علیرضا جان.
موفق باشی.

تشکر آقا مصطفی

ŇãşíМ یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 11:41 http://nasimeshqjonun.blogfa.com

ان شاء الله هم توی امتحان ها هم توی کارتون موفق باشید

ممنونم نسیم جان

محدثه شنبه 15 دی 1397 ساعت 13:46 http://sadgirl.blogfa.com

زندگی گاهی گریه است گاهی خنده
گاهی بازنده و گاهی برنده
زندگی گاهی عشق و گاهی نفرت
گاهی امید و گاهی حسرت
گاهی افتادن و موندن و بریدن
گاهی پرگشودن و پریدن
زندگی مثل یک سقف تو هجوم بی پناهی
زندگی عشق و محبت کندن از مرگ و تباهی
زندگی مثل یک جنگه تنها جنگی که قشنگه
تو نبرد زندگی عشق حکم تفنگه
زندگیتون سرشار از آرامش

خیلی متن زیبایی بود محدثه جان
ممنونم ازتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد