زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)
زندگی زیباست

زندگی زیباست

یاد بگیریم از زندگی لذت ببریم :)

با تک تک سلول هایت لبخند بزن :)


نداشته هایت رابیخیال غصه هایت را بیخیال
هرآنچه که تو راناآرام میکندبیخیال
همین که امروزنفس کشیده ای،خوش بحالت
عمیق نفس بکش عشق را زندگی رابودن را
وباتک تک سلول هایت #لبخند_بزن!

نظرات 2 + ارسال نظر
toosca دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت 15:37 http://ladan13600.blogfa.com

فکر میکنم منظورم توی کامنت قبلی رو بدبجا اوردم.
من بی چهارچوب بودن رو جزو حسن های نویسندگی میدونم.اصلا برای همین هم بود که منو به خوندن مطالبتون علاقمند کرد.
گرچه نوشته های شما مثل برام استوکر کوبنده و طولانی نیست اما بااین حال به راحتی منظورتون رو انتقال میدین چیزی که من هرگز نتونستم بامتن هام اونو القا کنم.
#زود قضاوت نکنیم

مرسی از نظرتون
ببخشید من منظور شما رو توی کامنت قبلی بد متوجه شده بود م

my-dreamy-life سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 21:30 http://my-dreamy-life.blogfa.com/

یک ، دو ، سه ... نفس عمیق کشیدم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد